Поширені питання – Peninsula - Peninsula

Поширені питання

В основних розділах нашого сайту ми намагалися викласти максимум докладної та зручної для розуміння інформації. Однак є ряд питань, на нашу думку, важливих для наших клієнтів, відповіді на які не ввійшли в ці розділи. У зв'язку із цим, ми наводимо список відповідей на найпоширеніші питання:


З ЧОГО СКЛАДАЄТЬСЯ ЦІНА НА ПРИКРАСУ?

Ціна прикраси складається з підвіски з двостороннім гравіруванням, вона змінюється, якщо Ви додаєте до підвіски ланцюжок або шнурок.


ЧИ МОЖУ Я КУПИТИ ПРИКРАСУ БЕЗ ГРАВІРУВАННЯ?

Звичайно, ви можете купити прикрасу без гравірування – ціна від цього не зміниться.


ХТО ВИГОТОВЛЯЄ ВИРОБИ З ВАШОГО АССОРТИМЕНТУ?

Вироби за нашим замовленням виготовляються на фабриках Європи, Азії та України.


ЧИ МОЖУ Я ЗАМОВИТИ ПРИКРАСУ ЗА ВЛАСНИМ ДИЗАЙНОМ?

Індивідуальні замовлення можливі, для цього Вам необхідно зв’язатися з нашими менеджерами по телефону.


ЧИ МОЖУ Я ОТРИМАТИ ЗНИЖКУ НА ПРИКРАСУ?

На нашому сайті передбачена можливість індивідуальних знижок – купонів. Номера купонів наші клієнти одержують у період акцій, а також наші Партнери при взаємодії в спільних проектах. Індивідуальна знижка може обговорюватися при замовленні більше трьох виробів.


ЯКУ ГАРАНТІЮ ВИ НАДАЄТЕ НА ВИРОБИ, ВКРИТІ ПОЗОЛОТОЮ?

Позолота не є стійким покриттям для ювелірних прикрас, однак значна кількість наших клієнтів надає перевагу її чистому кольору срібла, або дзеркальному родованому покриттю. Тому ми прийняли рішення в більшій частині асортименту давати можливість придбати прикраси з позолотою. Наша гарантія на покриття таких виробів – 3 місяці. У випадку виникнення проблем стирання на краях, і схожі випадки, до кінця цього строку, Ви можете відправити виріб нам, і ми вкриємо його повторно за свій рахунок.


ЧИ МОЖЛИВЕ ОПТОВЕ ЗАМОВЛЕННЯ?

Можливе, питання оптових замовлень необхідно планувати та обговорювати індивідуально з нашими менеджерами.


Я ЖИВУ ЗА МЕЖАМИ УКРАЇНИ, ЯК Я МОЖУ ЗРОБИТИ ЗАМОВЛЕННЯ?

Ми готові виготовити Ваше замовлення та відправити до будь-якої країни світу кур'єрською поштою DHL. Але ми не робимо попередніх розрахунків щодо доставки замовлення. Також, ми не маємо у своєму розпорядженні правила відносно митних платежів у Вашій країні. Тому, інформацію про можливі додаткові витрати клієнтові варто вивчити самостійно.

СТЕЖТЕ ЗА НАМИ